HEY YOU TV: DIY Ideas for Christmas! ! !

14:22



Hellooo starlights!!! 
How are you?, I'm fine, and very happy because, soon I will have christmas vacation of the university hahah  Today I wanna show you, various christmas DIY/tutorials of Hey You TV, ideas for decorating, gift, nail design and more.
And hope you enjoy it!

Holaa! 
¿Como estan?, Estoy bien, y feliz porque pronto tendre vacaciones de navidad de la universidad haha, Hoy les vengo a mostrar, varias ideas de navidad DIY/Tutoriales de Hey You tv, ideas para decorar, regalos, diseño de uñas y mas,

Espero que lo disfruten 

The fist video is "3 ideas for decorating" 
El primer video es "3 ideas para decorar"





The second video is "DIY 2 ideas -recycled in christmas-" this is another decor idea for christmas tree~~
El segundo video es "DIY 2 ideas -reciclado en navidad-" este es otra idea de decoracion para el arbol de navidad

 



This is a DIY easy gift idea ! sugar sugar sugar!
Este es un DIY facil de idea de regalo, azucar azucar azucaar! 
 


And the final DIY for this post is.. This super cute idea for nail
Y para terminar los DIY de este post... esta super linda idea para uñas

You Might Also Like

23 comentarios

  1. Que liiiindo los videos, ya llego la epoca mas bonita del año, saludos mi sis <3

    http://pandoraglam.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. siii la epoca mas bellaa *-* ! te quiero yanny <3

      Eliminar
  2. Super cute ideas! DIY items are always better ^_^

    http://stressedbutkawaii.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Me encanta todo!!! :O Yo soy de esa gente a la que le fascina la navidad jajaja <3

    Lipstick and Mocha

    ResponderEliminar
  4. a mi tambien me encantaa ~ es una de mis epocas favoritas *__* <3

    ResponderEliminar
  5. AMAZING!
    and the nails are so cute!

    ResponderEliminar
  6. Beautiful post. Thanks for stopping by my blog, follow you too! # 48

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ResponderEliminar
  7. Such a cute post! I really liked it :)
    Let`s follow each other? i follow right back!
    Hope you like my blog.. :)
    http://nuancesbyritadias.blogspot.pt/

    xoxo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you!! and of course ~ I go to visit your blog <3
      xoxo

      Eliminar
  8. Hey dear, thanks for your comment. I'm already following you, waiting for you to follow back!!


    http://www.mayitapink.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar

INSTAGRAM